Csoportos órák

Órarend

( Az órák változtatásának jogát fenntartjuk! )

Órák leírása

Az órát egy aerobicos bemelegítéssel kezdjük, mely könnyen követhető alap lépésekből áll, kb 15-20 percen át. Ezt követően jönnek blokkokra bontva a testünk különböző izomcsoportjaira irányuló erősítő gyakorlatok, kiemelt figyelmet szentelve a mélyizmokra, azon belül is a mélyhátizomra. Az órán használatos eszközök a kislabda, nagylabda, gumiköltél, kézisúly. Az óra befejezéseként relaxálunk és nyújtunk kellemes relaxációs zenére.

Az óra elején, könnyedén követhető, az aerobic alapjaira épülő bemelegítéssel kezdünk, mellyel testünket és egyben lelkünket is ráhangoljuk az edzésre. Bemelegítést követően először állóképesség fejlesztésére irányuló gyakorlatokat végzünk, majd ezt követően jönnek olyan erősítő gyakorlatok, amelyek az édesanyák mindennapjaiban kihívást jelentő mozgásokat segítik elő (pl. gyermek emelése, stb.), de mivel az édesanyák is nők, így a nagyobb, nők által fontosabb, izomcsoportok formálását elősegítő gyakorlatokat is végzünk (comb izmai, farizmok).
Az óra vége felé jönnek a gerinctréning gyakorlatai, illetve a has izomzatának/regenerálásának gyakorlatai, az egyén szükségleteinek megfelelően, hiszen az órán résztvevő új Vendégek esetében, a hasizom vizsgálatára is sort kerítünk. Az óra végén relaxálunk és nyújtunk.
Az órát szülést követően 6 hét (hüvelyi úton történű szülés esetében), illetve 12 hét (császármetszéssel történő születés esetén) lehet elkezdeni, gyermek felső korhatára nincs, mivel itt a gyermekek az óra közben szabadon játszhatnak.

Klasszikus box edzést, másfél óra kőkemény meló. 10-15 perces általános bemelegítéssel kezdünk
majd 40-50 perc sportàg specifikus edzés munka, zsákolás, páros gyakorlatok ütés védés, edző
küzdelem természetesen ez nem kötelező csak aki szeretné aztán következik egy 15-20perces erősítő
blokk leginkább saját súllyal néha eszközzel majd egy nyújtással végzünk.

A CrossTraining célja egyfajta funkcionális erő kialakítása, ami a való életben is kamatoztatható. Ezzel a mozgásformával ugyanis nem csak a fizikai kondíció válik tökéletessé, de mentálisan is megedződünk. A CrossFit olyan koncentrációt, kitartást és ugyanakkor lelki nyugalmat ad gyakorlójának, amilyet kevés sport képes nyújtani.

Flbgym.hu © 2020 Minden jog fenntartva!



Készítette - Pechlof Erik

üdvözöljük megújult honlapunkon!

Weboldalunk jelenleg tesztelés alatt áll.
Az esetleges hibákért elnézésüket kérjük!

- FitLife Békásmegyer --