Óraleírás

Alakformáló aerobic:

Az órát egy aerobicos bemelegítéssel kezdjük, mely könnyen követhető alap lépésekből áll, kb 15-20 percen át. Ezt követően jönnek blokkokra bontva a testünk különböző izomcsoportjaira irányuló erősítő gyakorlatok, kiemelt figyelmet szentelve a mélyizmokra, azon belül is a mélyhátizomra. Az órán használatos eszközök a kislabda, nagylabda, gumiköltél, kézisúly. Az óra befejezéseként relaxálunk és nyújtunk kellemes relaxációs zenére.

AVIVA:

A torna beindítja, támogatja szervezetünk csodálatos öngyógyító tevékenységét azáltal, hogy felpörgeti a vérkeringést (artériás, vénás), a nyirokkeringést – egy olyan területen, amit manapság igencsak sanyargatunk modern életvitelünk során – a genitális zónában és alhasban. Mivel így jobb ellátást biztosítunk a sejtjeink számára és a méreganyagok elszállítása is intenzívebbé válik, hamar megmutatkozik az eredmény. 

Baba-mama torna:

Az óra elején, könnyedén követhető, az aerobic alapjaira épülő bemelegítéssel kezdünk, mellyel testünket és egyben lelkünket is ráhangoljuk az edzésre. Bemelegítést követően először állóképesség fejlesztésére irányuló gyakorlatokat végzünk, majd ezt követően jönnek olyan erősítő gyakorlatok, amelyek az édesanyák mindennapjaiban kihívást jelentő mozgásokat segítik elő (pl. gyermek emelése, stb.), de mivel az édesanyák is nők, így a nagyobb, nők által fontosabb, izomcsoportok formálását elősegítő gyakorlatokat is végzünk (comb izmai, farizmok).
Az óra vége felé jönnek a gerinctréning gyakorlatai, illetve a has izomzatának/regenerálásának gyakorlatai, az egyén szükségleteinek megfelelően, hiszen az órán résztvevő új Vendégek esetében, a hasizom vizsgálatára is sort kerítünk. Az óra végén relaxálunk és nyújtunk.
Az órát szülést követően 6 hét (hüvelyi úton történű szülés esetében), illetve 12 hét (császármetszéssel történő születés esetén) lehet elkezdeni, gyermek felső korhatára nincs, mivel itt a gyermekek az óra közben szabadon játszhatnak.

BOX

Klasszikus box edzést, másfél óra kőkemény meló. 10-15 perces általános bemelegítéssel kezdünk
majd 40-50 perc sportàg specifikus edzés munka, zsákolás, páros gyakorlatok ütés védés, edző
küzdelem természetesen ez nem kötelező csak aki szeretné aztán következik egy 15-20perces erősítő
blokk leginkább saját súllyal néha eszközzel majd egy nyújtással végzünk.

CrossTraining

A CrossTraining célja egyfajta funkcionális erő kialakítása, ami a való életben is kamatoztatható. Ezzel a mozgásformával ugyanis nem csak a fizikai kondíció válik tökéletessé, de mentálisan is megedződünk. A CrossFit olyan koncentrációt, kitartást és ugyanakkor lelki nyugalmat ad gyakorlójának, amilyet kevés sport képes nyújtani.

Funkcionális köredzés:

Funkcionális köredzésen a mindennapi mozdulatokat segítő gyakorlatokon kívül állóképességet, erőt és robbanékonyságot is fejlesztünk. Az eredmény így a mindennapi kihívások könnyedebb teljesítése mellett, a küllemünk pozitív változása tekintetében is visszaköszön.

Funkcionális tréning FELFÜGGESZTÉSES eszközzel (Suspension Trainer) (TRX):

Suspension Trainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely izomláncok edzését teszi lehetővé. A Suspension Trainer egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.

Gerinctréning:

Az óra elején egy dinamikus gerictréninggel melegítjük be izmainkat, mely egy könnyed/követhető gyakorlatlánc zenére, majd ezt követi az erősítés, melyben fellelhetőek a gerinctréning, funkcionális tréning, pilates és jóga egyes elemei is. Az órán használatos eszközöknek kiemelt szerepe van az egyensúlyfejlesztében, így softball-t és fitball-t is használunk, de elsődlegesen a saját testünket aknázzuk ki. Az óra végén relaxálunk és nyújtunk. AZ óra zokniban történik, így edzőcipőre nincs szükség, vízet és törülközőt viszont hozni kell.

M.A.X. training:

A M.A.X. Training 30 perces, nagyon pörgős, csoportos edzésmódszer, amely standardizált, konkrét gyakorlatsorokból áll. Az edzés rendkívül hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt és a koordinációt. Az edzés intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik. Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel ill. step-lépcső mellett hajtjuk végre. Az erősítő programelemek a láb és farizomzatra, a felső végtagok izmaira és a törzs izomzatára fókuszálnak. A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba.

Pilates:

A pilates gyakorlatok fő célja, hogy a test és a lélek összehangoltan dolgozzon. A pilates gyakorlatok lényege tehát a finom, lassú, pontos mozgás. A gyakorlatokat legtöbbször a földön kell végrehajtani, matracon vagy egy törölközőn. Érdemes tükör előtt csinálni, hiszen így láthatóak a hibák, és könnyebben ki lehet őket javítani. Az óra végén relaxációs gyakorlatok vannak, amelyek segítenek ellazulni. 10-20 alkalom után már látható az eredmény, a test szép lassan átalakul, kecsesebb, formásabb lesz. A kismamáknak vagy a férfiaknak sem kell megijedniük, ez a módszer nekik is ajánlott.

Zumba:

A Zumba® latin táncokon, életérzésen alapuló fitness program. Egyesíti a latin és nemzetközi táncmozdulatokat, a táncon keresztül dinamikus, izgalmas élménnyé teszi az edzést. Egy Zumba® óra egyaránt hatékony kardió és izomerősítő. A lépések egyszerűek, bárki által könnyen elsajátíthatóak, táncos tapasztalatra nincs szükség. A Zumba® óra igazi party hangulatban telik, amely félelemtől mentes környezetet kínál az edzést újonnan kezdők, a táncban kevésbé jártasak számára is, és mindazoknak, akik korábban haboztak csoportos órákon részt venni. Egy Zumba® órán minden résztvevő kellemesen érzi magát, mert tudják, hogy sodródhatnak az árral, kikapcsolhatnak a Zumba® party hangulatban. A Zumba® órákon szenvedélyes és robbanékony latin és nemzetközi zenei stílusok motiválják a résztvevőket, arra késztetve őket, hogy újra és újra visszatérjenek.