Óraleírás

Baba-mama torna:

Az óra elején, könnyedén követhető, az aerobic alapjaira épülő bemelegítéssel kezdünk, mellyel testünket és egyben lelkünket is ráhangoljuk az edzésre. Bemelegítést követően először állóképesség fejlesztésére irányuló gyakorlatokat végzünk, majd ezt követően jönnek olyan erősítő gyakorlatok, amelyek az édesanyák mindennapjaiban kihívást jelentő mozgásokat segítik elő (pl. gyermek emelése, stb.), de mivel az édesanyák is nők, így a nagyobb, nők által fontosabb, izomcsoportok formálását elősegítő gyakorlatokat is végzünk (comb izmai, farizmok).
Az óra vége felé jönnek a gerinctréning gyakorlatai, illetve a has izomzatának/regenerálásának gyakorlatai, az egyén szükségleteinek megfelelően, hiszen az órán résztvevő új Vendégek esetében, a hasizom vizsgálatára is sort kerítünk. Az óra végén relaxálunk és nyújtunk.
Az órát szülést követően 6 hét (hüvelyi úton történű szülés esetében), illetve 12 hét (császármetszéssel történő születés esetén) lehet elkezdeni, gyermek felső korhatára nincs, mivel itt a gyermekek az óra közben szabadon játszhatnak.

BOX

Klasszikus box edzést, másfél óra kőkemény meló. 10-15 perces általános bemelegítéssel kezdünk
majd 40-50 perc sportàg specifikus edzés munka, zsákolás, páros gyakorlatok ütés védés, edző
küzdelem természetesen ez nem kötelező csak aki szeretné aztán következik egy 15-20perces erősítő
blokk leginkább saját súllyal néha eszközzel majd egy nyújtással végzünk.

CrossTraining

A CrossTraining célja egyfajta funkcionális erő kialakítása, ami a való életben is kamatoztatható. Ezzel a mozgásformával ugyanis nem csak a fizikai kondíció válik tökéletessé, de mentálisan is megedződünk. A CrossFit olyan koncentrációt, kitartást és ugyanakkor lelki nyugalmat ad gyakorlójának, amilyet kevés sport képes nyújtani.

Funkcionális köredzés:

Funkcionális köredzésen a mindennapi mozdulatokat segítő gyakorlatokon kívül állóképességet, erőt és robbanékonyságot is fejlesztünk. Az eredmény így a mindennapi kihívások könnyedebb teljesítése mellett, a küllemünk pozitív változása tekintetében is visszaköszön.

Funkcionális tréning FELFÜGGESZTÉSES eszközzel (Suspension Trainer):

Suspension Trainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely izomláncok edzését teszi lehetővé. A Suspension Trainer egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni.

Gerinctréning:

Az óra elején egy dinamikus gerictréninggel melegítjük be izmainkat, mely egy könnyed/követhető gyakorlatlánc zenére, majd ezt követi az erősítés, melyben fellelhetőek a gerinctréning, funkcionális tréning, pilates és jóga egyes elemei is. Az órán használatos eszközöknek kiemelt szerepe van az egyensúlyfejlesztében, így softball-t és fitball-t is használunk, de elsődlegesen a saját testünket aknázzuk ki. Az óra végén relaxálunk és nyújtunk. AZ óra zokniban történik, így edzőcipőre nincs szükség, vízet és törülközőt viszont hozni kell.

Shape (alakformáló óra):

A SHAPE csoportos órát a konditermi edzéshez hasonló gyakorlatokkal alakítottam ki, magas intenzitással. Az órán heti két alkalommal minden izomcsoportot átmozgatunk, amellyel lehetővé tesszük a feszesebb tónusú izmokat. Alapgyakorlatokat végzünk, hogy a mozgás hatékonyságát fokozzuk, és színesítjük különféle eszközökkel.